Wiele ludzi stawia wpływ na logo w pierwszej kolejności, kiedy otwiera jakiś biznes, jednak czy logo na początku biznesu jest ważne?
Pierwszą czynnością jaką powinniśmy zrobić startując z biznesem, jest więc aby opracować lejek sprzedażowy, który realnie działa i daje nam klientów i rozwój swej firmy.
Kiedy ogarniemy tę kwestię możemy mieć do tematu logo, które jest znacznie ważne tak samo jak nazwa firmy.
Logo powinno być proste i charakterystyczne, przykład prostego logo?
„Apple” – logo tej instytucji to oczywiście ugryzione jabłko, które niewątpliwie jest znane na całej ziemi.
Kiedy planujemy na naszą rękę stworzyć logo, musimy dbać o chociażby księdze znaków
Więcej o szkoleniach: https://wle.pisz.pl/karta-kredytowa
W skrócie księga znaku to pewnego rodzaju „legenda” naszego logo czyli typografia znaku, kolorystyka znaku, geneza powstania logo itp.
Kiedy faktycznie zajmujemy się za tworzenie własnego logo pamiętajmy o kolorach, kształcie czy motywie przewodnim logo.
Jeśli jednak zlecimy to doświadczonemu grafikowi, możemy być spokojni.
Natomiast zadajmy sobie pytanie – „Czy logo jest ważne w biznesie?” – odpowiedź brzmi [b]Tak[/b], dlaczego?
Prosty przykład wyżej wymienionej firmy Apple, która znana jest na całym świecie, miliony ludzi mają telefony iphone właśnie z ugryzionym jabłkiem na obudowie.
Bardzo często jest tak, że człowiek nie zna firmy, jednak właśnie dzięki logo kojarzy, czym dana firma się zajmuje.